Clara är nu stora tjejen!

Igår blev vår lilltös 11 månader och hon är verkligen inte en liten bebis längre. Hon kryper fort, går längs möblerna och när det är alldeles tyst så vet man att hon gör något hon inte får. Hon är allt sin mamma upp i dagen när det gäller det busiga, dessutom har jag svårt för att vara arg på henne för hon är ju så söt när hon skrattar och busar runt ;-)

Vi trivs som handen i handsken i vårt lilla radhus, igår fick vi ett körsbärsträd och en rhodedendron av våra vänner J, J och E, så snälla de är! Jag skulle gärna vilja veta vilka det var som så fräckt stal våra rhodedendron när vi höll på att flytta in, det finns människor till allt verkligen...

På onsdag ska jag träffa min bemanningsansvarig och prata om min situation inför när jag ska börja jobba igen i juli, jag gör mig inga illusioner men hoppas på det bästa...

Passar nu på att njuta av eftermiddagssolen tillsammans med Clara!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller tummarna när du ska träffa dem på bemaningsfirman.. kram

2007-05-05 @ 20:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback