Måndag hela veckan?

Äsch, jag är bara lite extra känslig idag pga dålig sömn. Lilltösen har massor av tänder på G så hon sover oroligt, jag vet inte hur många gånger jag sjöng "Vargavisan" inatt ;-)

Annars går allt framåt, våren är här och jag börjar se ett ljus i tunneln. Jobbpaniken har dock inte släppt, jag vill så gärna ha något annat men vågar inte riktigt söka.Tänk att man ska vara så rädd för saker när man faktiskt är 31 år och har samlat på sig en himlans massa vuxenpoäng *sucka*

Imorgon kommer italienmoster hem, hon och hennes kille ska passa vår tös en kväll nu i veckan så ska vi gå på bio, det var inte säkert att vi fick tillbaka henne efteråt fick vi höra ;-) Hon är verkligen beroendeframkallande vår tjej, tur att hon är en sådan solskensflicka för då värmer hon sin mammas hjärta när det känns extra jobbigt...

Clara, du är verkligen det bästa som har hänt mig! Mamma älskar dig!


image14

Kommentarer
Postat av: Sofia

Clara e verkligen jättesöt. :) Tänker på dig. Kram Sofia

2007-03-26 @ 21:11:43
Postat av: TiLion

Klart du ska söka jobb! Det är så här, _ALLA_ som kommer ut från högskola/universitet kan lika lite. Så chansa och vinn! :)

2007-03-26 @ 23:12:57
Postat av: Josefinfinfin

Åh hon är så fin!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback