Det blir bara värre

Det känns så i alla fall. Forskningen har kommit fram till att de flesta som börjar på antidepressiva har en jobbig insättningsfas som varar i 1-2 veckor och ibland längre. Idag börjar min andra vecka och jag ser verkligen inget ljus i tunneln, snarare har det blivit ännu mer nattsvart. Jag blir så frustrerad, solen skiner, min dotter är så otroligt go' och glad och jag kan inte glädjas över det. Hur jobbigt måste det bli innan det blir bättre frågar jag mig. Det stora orosmolnet är fortfarande ekonomin, hur 17 ska vi få det att gå ihop med flytt, service av bil och allt annat som säkert kommer att dyka upp? Livet är verkligen inte roligt just nu.

Kommentarer
Postat av: itaiensystern

älskade syster! kämpa på och ta en sak i taget! du ska se att det kommer en ljusning och kom ihåg att du har allas vårt stöd!

många varma kramar!

2007-03-15 @ 10:21:29
Postat av: TiLion

Lev i nuet! Det som var är historia, erfarenheter som gör oss till dem vi är. *kram*

2007-03-15 @ 12:16:52
Postat av: Josefinfinfin

gumselumsan det kommer bli bra!
Att du tagit detta steget är stort, medvetet och starkt! Du fixar detta! Jag finns även om vi inte hörs så mycket!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback