Solen skiner!!

Så härligt det är att vara människa ibland ;-)

Jag saknar min älskling som är i Spanien (han kommer på söndag, läääängtar) men solen skiner, jag mår bra, jag njuter av livet och att orka göra mer än att bara resa mig ur sängen.

Igår tog lillebror till min bästa kompis sedan gymnasietiden studenten (phu! försök säga det snabbt 5 gånger i följd!), jag fick för en gång skull chansen att sätta på mig klänning (vacker, grön linneklänning i halterneckmodell med lite guld i), fixa håret (som numera är kastanjefärgat, dessutom har jag fått ännu mer självfall sedan jag födde Clara så när jag tar mousse i mitt blöta hår, kramar det och sprayar så kommer mina lockar verkligen fram) och sminka mig ordentligt.

Vad jag kände mig snygg, jag var en riktig MILF och för en gång skull kände jag mig inte underlägsen min vackra halvspanska tjejkompis (som som vanligt var ursnygg och hade bejakat sitt spanska arv till perfektion) utan jag kände att jag verkligen dög som jag såg ut.

Clara var i sitt esse, charmade alla och vägrade sova, då kunde hon ju missa något. Jag fick i alla fall på henne pyjamas och nattblöja innan det var dags att åka hem, så hon somnade så sött i bilen och somnade om så fint i sin egen säng när vi kom hem. Jag var däremot så uppe i varv att jag hade svårt för att somna men jag orkade trots det gå upp 07:30 (vilket är tidigt för mig nu när jag har varit föräldraledig så pass länge) så att jag och Clara hann iväg till min kognitiva terapeut 09:30, Claras mormor har ju blivit smittad av mig och Clara (snacka om att jag har dålig samvete över det) så då fick Clara vara med på terapisamtalet men det gick finfint. Jag är så glad för vår lilla tjej som är så go, mysig, busig och härlig...

Nu ska jag ut i solskenet igen, ha en underbar helg vännerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback