Födelsedagskalas nummer 2

Är det dags för idag, vi har kommit fram till att det blir 3 kalas för Clara denna sommaren, för hon ska ha 61årskalas tillsammans med sin farmor om 2 veckor då alla befinner sig i Kungshamn. Idag har jag mycket att stå i, tvättmaskinen går redan, jag ska baka, göra tårta, städa och handla (måste dock handla först för annars blir det inga jordgubbar till tårtan) samt pynta inför kalaset ikväll, allt ska stå klart runt 17 då de första gästerna dyker upp, min gymnasiekompis, hennes tre barn och hennes mamma, sedan kommer min tvillingsyster med sambo samt storasysterns sambo en timme senare ungefär. Ska bli så kul!

Nu ska jag börja baka och så får vi se när resten av familjen vaknar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback