Så var tröttheten här igen

Hade svårt för att somna igår, mycket tankar angående flytt (var ska vi ställa pianot??) snurrade runt i huvudet och Clara var lite orolig. Hon vaknade vid 01:30 och bara gallskrek, hon har aldrig tidigare skrikit så hjärtskärande, det lät som om hon hade panik. Jag kände att det var skönt att min make fanns där, även om jag hade fixat det själv. Hon tystnade efter mys, supp och bröstmjölk så allt som allt kanske hon skrek i en 20 minuter men det kändes som längre i och med att vi inte är vana vid att hon skriker så, vi är lyxföräldrar jag vet :-)

Nu vill jag duscha!

Kommentarer
Postat av: Zarabii

E det tänderna som spökar på lilltjejen?! Stackars... Syd har haft tur med det, har inte reagerat alls när hon fått såna bissingar... tre stycken som e framme & en till på g nu.
Hoppas Clara får sova bättre i fortsättningen!!! (& ni åsså, såklart!!!)

2007-01-28 @ 09:30:32
Postat av: italienmoster

stackars Clara att vakna så ledsen och stackars er med för den delen! hoppas det inte blir något återkommande fenomen!

kramar,
italienmoster

2007-01-30 @ 09:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback