Bissingar!

2 st i underkäken har lilla Clara nu, finns en bild upplagd på http://www.familjeliv.se/hem/miamie/galleri.php?cur_album=Clara för dem som vill se :-)

Idag har min make gjort mig så stolt för han klarade sin uppskrivning för busskort, känns nästan som om jag kan lika mycket som han eftersom jag har förhört honom på allt!

Livet går verkligen framåt, på arbetsmarknaden finns det massor av jobb som jag kan söka, Clara växer och frodas, livet leker helt enkelt, det var länge sedan jag kände mig såhär tillfreds.

Ha en underbar vecka i snön allihopa för det tänker vi ha ;-)

Kommentarer
Postat av: italienmoster

vad kul att du känner dig så tillfreds! alltid skönt att höra att ens nära och kära mår bra! måste erkänna att jag inte riktigt ser tänderna på bilden, men jag antar att de kommer att vara ordentligt synliga nästa gång jag träffar lilla Clara-Bella ;-)

2007-01-25 @ 09:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback