Städat ur och bytt storlek

På lilltjejens kläder alltså. Ändå är det fullt i lådan trots att där numera bara ligger kläder i storlek 62 och 68 som ligger där. Känns som om hon har tillräckligt med kläder i alla fall, kanske skulle ha någon mer pyjamas, hitills har hon bara en...

Vi var på ÖF innan idag, många föräldrar och barn och myyyyycket ljud, man är faktiskt lite trött själv :-)

Något roligt hände i alla fall, träffade på en gammal pojkvän (vi var tillsammans sista biten av 3an i gymnasiet) som numera bor i Dösjebro och har en liten tjej på 13,5 månader som han nu är pappaledig till, kul ju! Han kände inte igen mig men jag kände igen honom :-)

Dags att försöka städa lite till hemma!



Kommentarer
Postat av: Johanna

nu har jag antagit utmaningen se min blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback