Så mysigt :)

Idag har jag och Clara varit på träff med 4 andra mammor från vår föräldragrupp, jättemysigt och kul var det. Skönt att träffa tjejer som har barn i samma ålder och utbyta erfarenheter. Det vart mycket snack om förlossning, amning, bajs (skulle ju inte prata om sådant bestämde jag innan jag vart gravid), blöjor, etc. Vi är nog allihopa ganska så insnöade i amningscoocoongen tror jag! Ser fram emot fler träffar med dem, så söta alla bebisarna är :-)

Det var visst en liten Z som ville ha foto på Clara, kolla denna länk ni som är intresserade:
http://www.familjeliv.se/hem/miamie/galleri.php?cur_album=Clara

Nu är det dags för middag!


Kommentarer
Postat av: Tindraz

Vad otroligt söt hon är! Hoppas verkligen vi kan träffas snart!

2006-09-18 @ 19:11:27
Postat av: Zazza

Oooh.. *mysa* :D

Postat av: Tindraz

Kan tänka mig att ni inte är det. Men några planer på att resa norröver hela familjen? =) Kram

2006-09-19 @ 14:52:04
Postat av: Maian

Hon är verkligen JÄTTESÖT! Sockersöt! =D

2006-09-19 @ 23:22:59
URL: http://maian.blogg.se
Postat av: tindraz

LÅter helt perfekt! SÄg till annars om ni har vägarna förbi någon annanstans, vi är portabla. ;)

2006-09-20 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback