Värdelös

Kan inte släppa känslan av att jag är värdelös...

Jobbar för ett företag som visserligen är snälla och anställer mig, men jag jobbar inte alls med det jag är utbildad till och tjänar framför allt inte de pengarna som jag borde göra...

Känns som om jag ALDRIG kommer att få ett jobb som har med min utbildning att göra, för vad har jag den till egentligen, för varje månad som går blir den ju bara mer och mer out of date...

Känns som om man har passerat bäst-före-datum och lika gärna kan vara hemmamamma resten av livet, fast att vara mamma är jag inte heller så bra på.

Kommentarer
Postat av: Maken

Du är världens bästa mamma - ingen knäpper dig på fingrarna där (du kan fråga Clara om du inte tror mig). Och beträffande din karriär så kommer du att hamna på ett ställe som har med din utbildning att göra. Det vet jag. Jag vet att det känns motigt ibland, men jag vet att du är bäst och kommer att komma dit du siktar. Så de så. Puss på dig älskling.

Postat av: Zazza

Seså, lyssna på maken din nu. Han har alldeles bestämt rätt. :)

Tack för kortet förresten! Det var jättefint! :)

2006-10-11 @ 08:27:13
URL: http://anywien.blogg.se
Postat av: Frida

Tror inte det är många bebisar som har en så varm och kärlekfylld moder som lilla Clara. Är det någon av mina vänner jag vet klarar av detta så är det du! Man får fokusera på det man har, du har en underbar make och en fantastisk liten dotter.

Kanske skulle ta och rulla ner mot skåne nån gång framöver å krama dig lite! Får duga med en här så länge KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!!

Och även jag tackar för jättefint bröllopsfoto! Va smal å snygg du va!! =)

2006-10-11 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback