Spädbarnsenheten

Kontaktade mig igår, så nu ska jag och hela familjen träffa en psykolog och en sjuksköterska i nästa vecka.

Jag ska alltså gå och prata för att få extra stöd eftersom jag har haft svårt att känna mig trygg i mammarollen, med bröllop och allt så har jag på något sätt glömt av migsjälv och kände mig som en jättedålig mamma när jag väl slappnade av efter bröllopet. Clara mår bra säger alla som har sett henne, likaväl nära och kära som "proffessionella" såsom bvc-sköterskan och läkare, men jag känner ändå att jag inte är "tillräckligt" bra.

Psykologen vi ska träffa är den psykolog som jag gick hos ett tag på gymnasiet, känns skönt att det inte är ytterligare en "ny" bekantskap som man måste öppna sig för.

Kommentarer
Postat av: Frida

kram!

2006-10-05 @ 22:40:07
Postat av: Zazza

Jag tror många känner som du gör, att man inte räcker till och borde kunna göra mer. Men kom också ihåg att du i längden orkar mer om du inte kör slut på dig själv. *kram* :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback