Svullen

Kan inte få på mig förlovningsringen längre, har den i halsbandet istället.

Pyret mår bra och allt såg bra ut på UL nr 2, 2500 g väger Pyret enligt mätningen (+-10%) och föds Pyret den 19e juni så väger h*n runt 4 kilo, en liten guldklimp alltså ;)

Har nu blivit helt glassfrälst, åt en tiptop på jobb igår och sedan tog jag och älsklingen en kvällspromenad och åt var sin mjukglass med karamellströssel. Har haft lite svårt för att sova (var uppe 2 gånger på toa, lite småjobbigt) pga värmen och min svullna kropp, mådde dessutom illa och var yr igår kväll. Svärmor tyckte att jag skulle ringa min bm idag och fråga om man kan få något urindrivande för att motverka att jag samlar på mig vatten...

Längtar så tills lördag nu, då ska vi till Ateljé MB och sedan kommer M, bästisen som bor i Närke :)

Kommentarer
Postat av: Fantasy78

Hmmm, drick mer vatten, det ska hjälpa mot att man samlar på sej vätska!!! Man "lurar" kroppen då, lixom...
& du, va du "bara" upp två gånger på toa?! Härom natten fick jag gå upp sex(!!!) gånger & kissa, det va INTE kul!!! *s*

2006-05-10 @ 09:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback