Helvetiskt ont!

I 2 nätter har jag knappt fått sova pga min dumma ischiasnerv som har hamnat i kläm. Således har jag itne jobbat på 2 dagar och går runt här hemma och vill göra en massa saker (som att diska, tvätta, städa, bonabonabona) men är förhindrad på grund av smärtan. Vet knappt om jag ska sitta eller ligga, så jobbigt.

Pyret har det trångt i magen och buffar en del, vaknar alltid när pappa kommer hem och pratar, mysigt att Pyret känner igen pappas röst så bra :-)

Moster fick iaf känna Pyret hicka men varken morfar eller moster har fått känna Pyret sparka, så lurigt Pyre vi har!

På fredag bär det av till Falköping/Skövde och det är tänkt att vi ska ut och äta jag och några tjejkompisar på lördag, vart vet jag dock inte. Hoppas hoppas hoppas att min ischiasnerv slutar vara i kläm snarast, annars blir det ju jobbigt att sitta på tåget :-(


Kommentarer
Postat av: johanna

åh va kul att åka hitåt till skövde :-) vem vet kanske ses vi om det är fint väder, för som det är nu så kommer vi inte ut så mkt, bara regnar ju :-(

Postat av: Frida

jag råkar veta att en liten Emma är i Skövde över helgen... =)

puss på magen!

2006-05-24 @ 11:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback