BM-besök

Tillbaka från bm-besök, fästmannen står och fixar mat i köket ;-)


vecka 36 (35+2)
vikt 87 kg (+12,6 sedan inskrivning) Kommer således säkert väga mer än 90 kg när jag ska föda, hualigen, har aldrig någonsin i mitt liv kommit över 90kilosstrecket, vill inte!

symfys-fundusmått: 35 (magens storlek från blygdben till livmoderns slut)
järnvärde 113
blodtryck 110/60
huvudet fixerat
hjärtljud 132+


Magen kändes fin tyckte bm och vi hade en mysig pratstund om alltifrån bröllopet och tiden efter förlossningen. Fortfarande trött som 17 bara :-(

Skulle egentligen haft med mig ett morgonurinprov men jag lyckades inte träffa röret alls imorse om man säger så. Fick nu både mugg och rör med mig så imorgon ska jag nog lyckas ;-)


Kommentarer
Postat av: Zazza

Ja, i såna situationer så lär det vara en klar fördel att vara kille. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback