Lokalerna är verkligen fullbokade...

Verkar som om det nu finns 2 alternativ till var vi ska ha bröllops- och dopfesten, dvs på pappas jobb i deras personalmatsal eller på Restaurang Whitesands. Personligen lutar jag mer åt Whitesands, det ligger nere vid havet, verkar vara trevligt och det kändes bra när man pratade med chefen i telefon.

Är f ö fortfarande lite småarg, dels för att det regnar så att jag inte kommer ut på promenad med Tokmysan och hennes söte son och dels för att bussen bara körde förbi så att jag kom hem 40 minuter senare än vanligt. Dessutom var jag ju dyngsur för jag hade såklart inget paraply med mig till jobbet. Efter en lång stund i badet är jag nu varm igen och hungrig!

Björn är i Helsingborg och träffar sin mamma efter jobb, hon har varit hos sin synska tant som säger att vi ska få en välmående son och att det blir mycket jobb med bröllopet men att det blir bra till slut.

Allt hon har sagt hitills har stämt (vid tidigare träffar alltså) så lite spännande är det ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback