Konflikträdd...

Trött idag, sovit dåligt och legat en hel del och vridit och vänt på mig...

Funderat mycket på hur jag ska föra fram en sak till en kompis. Kompisen i fråga lånade 4 st filmer av mig (hon har f n 4 andra filmer hemma hos sig som är mina) och när jag fick tillbaka dem så litade jag ju på att alla låg i fodralen. Detta visade sig vara ett grymt misstag då när jag på ren känsla kontrollerade om så var fallet (då hade det väl gått en 2 dagar sedan jag fick tillbaka dem) och insåg att Kill Bill II inte låg i sitt fodral. Jag tog upp det med henne (tills för 2 veckor sedan var vi på samma arbetsplats) och hon sa något i stil med "Men jag brukar ju vara så slarvig med sådant så denna gången kollade jag verkligen..." men kollade ändå runt hemma efter skivan. Till saken hör att hon vid detta tillfället INTE befann sig i sin egna lägenhet utan passade en lägenhet för vänner till sin mamma... Så jag misstänker starkt att skivan kan finnas i denna lägenhet, har pratat lite smått med henne om detta och inte fått något svar på frågan vart skivan har tagit vägen... Skickade ett sms om detta för ett tag sedan men fick inget svar, dessutom har hon börjat ty sig mer till personen som jag inte kommer överens med här på jobb vilket också känns jobbigt, kan inte låta bli att tro att de pratar en massa skit om mig...

Varför ska jag ha så svårt för att ta konflikter??

Hur 17 ska jag göra??

Kommentarer
Postat av: Fantasy78

Gah, jag vet hur det e!!! Har åsså blitt av med filmer jag lånat ut!!! Så nu lånar jag inte ut till nån som inte står mej nära!!! Jag brukar förklara varför, & alla tycker att det e såååå dålig stil att inte lämnna tillbax det man lånar... men om så många nu tycker så, varför e det då så många som inte lämnar tillbax?! Aja, inte mycket att göra åt... tyvärr... Hoppas du får tillbax din film iaf!!!

2006-03-13 @ 10:22:47
Postat av: Sandra

Faan, vad dålig stil! Klart man lämnar tillbaka sånt man lånar och har man råkat slarva bort det så ersätter man det ju. :( Men jag håller med om att det är jobbigt att ta konflikter, sånt e inge kul. Men rätt ska ju vara rätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback