Tidig morgon

Vaknade 06:15 av att jag behövde pumpa ut mjölk. I dagsläget pumpar jag ut c:a 0,5 l per dag, det är 50 cold ones i fickan när de väl betalar ut pengarna, för än så länge har jag inte fått några alls. 4 l har jag i alla fall lämnat in, men man får inga pengar innan de har pastöriserat mjölken vilket sker väldigt sällan nu på sommaren. Tror t o m att en del av den mjölk jag har lämnat in är för gammal i och med att vår tös fyller 7 veckor imorgon och jag hämtade ut pumpen när hon var 11 dagar. Mjölken klarar sig nämligen bara 3 veckor i frysen.

Jag försökte somna om efter att ha suttit och pumpat i 20 minuter (det gav 0,625 l) men kunde verkligen inte somna så nu sitter jag här istället ;-) Får la passa på att ha lite ensamtid innan fästmannen och dottern vaknar.

Idag är det för övrigt 3 veckor kvar tills bröllop och dop, jag kan inte riktigt fatta det. Tänk att det verkligen ska bli av, vi ska GIFTA OSS!! *springer runt och tjoar och hoppar lite* Vad stort det känns, vilket det faktiskt är. Jag funderar fortfarande på om det blir möhippa idag, skulle vara så kul :-)

Man kanske skulle göra kaffe snart och ge fästmannen frukost på sängen?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet verkligen inte vad jag ska svara på din kommentar förutom att jag beundrar din styrka och ditt mod som ändå orkat och vågat gå vidare efter något sådant. Beundran är nog inte rätt ord egentligen men jag tror du förstår vad jag menar. ;) *kramar massor på*

Postat av: maian

Läget är ok - jobbar tyvär helg. Så när solen skiner och det är superfint helgväder, som gjort för att åka o bada, så sitter jag och fryser på jobbet i AC....=D

Nervös...? Är det dags nu?:)

2006-08-06 @ 12:46:25
URL: http://maian.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja, det är väl underbart. Jag hoppas verkligen att ni får det finaste bröllopp ni kan tänka er och att allt går som det ska. :)

2006-08-06 @ 23:11:16
URL: http://anywien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback