Stor mage...

Magen växer och växer, undrar hur stor det är tänkt att jag ska bli ;)

Var tvungen att gå iväg och ta ett äpple, magen lät som en ångvält eller liknande och pyret var nog hungrigt, min lilla sötnos ;)

På lördag ska jag kolla mammakläder och eventuellt köpa lite bebiskläder, vill så gärna köpa något själv också! Björns mormor (hon är för go) har köpt 7 olika sparkdräkter redan så hon tycker inte att vi behöver köpa något själva, men det vill vi ju... Om vi fortfarande bor där vi bor nu så lär det ju behövas, vi har ingen tvättmaskin i lägenheten och bebiskläder behövs ju tvätta ofta ;).

Ringde till Kävlingebostäder och det har inte hänt något alls i kön, vi står fortfarande på 7e plats för en 4a på Jakobsgatan (hyresradhus), men det är mycket "luft" i kön så hoppashoppashoppas. Vi har ju möjlighet att endast få 1 månads uppsägningtid om vi flyttar inom KKB's lägenheter så det vore ju perfekt, vore bäst att flytta i april någon gång så att vi hinner komma iordning innan det är dags för pyret att se världen :)

Ser fram emot att bli mamma samtidigt som det är så skrämmande, känner ju att jag klarar av bebisar och de är så mysiga men vet inte riktigt hur jag ska bete mig med lite äldre barn, det är väl förhoppningsvis något man lär sig/kommer på när man är där??

Bara 5 minuter kvar tills hemgång nu!

*kramar*

Kommentarer
Postat av: Maian

Jag känner preciiiis tvärtom, små bebbar har jag jätteproblem med, de är så ömtåliga och klarar inte nåt, man måste tänka på hur man håller dem etc. Lite större ungar, typ 1-3 år, är helt perfekta. Dem kan man leka med och man blir deras största idol och...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback