Pyret!

Igår var det after work på Skolgatans Ölkafé, god mat och gott att dricka :) Själv drack jag cola och efter ett tag vatten, åt en god ostburgare med jalapeñodressing och pommes. Tror dock att pyret inte tycker om skräpmat för jag fick liiite ont i magen och det vart ett himla hallå därinne också!

Stannade iaf ganska så länge och tog buss, tåg och taxi hem. Allt som allt gick kvällen på 165 kronor, inte så illa :)

När jag sedan låg i sängen och sjöng vaggvisor för pyret så kände jag några distinkta sparkar, jag lade handen där jag hade känt sparkarna och kände även utanifrån hur vårt pyrets lilla fot sparkade, så mysig känsla och jag vart ju tvungen att ringa Björn med en gång!

Pyret har sparkat idag med, får se hur det blir nu efter att jag har ätit lite...

*kramar*


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du är utmanad!!
Kolla min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback