Mammakläder??

Var förbi bl a H&M igår för att kolla efter mammakläder, mina topar börjar nämligen så sakteliga dra sig uppåt över magen så... Jag hittade inget och gick därför in på Gina Tricot för jag trodde ju i mitt enfald att jag kunde hitta något där istället. Menmen, tji fick jag, allt satt antingen som slickat eller så hängde det på fel ställen och allt såg helt enkelt bara FEL ut, snacka om att man känner sig som en flodhäst :(

Ville ju så gärna vara extra söt på fredag då vi ska hem till tvillingsystern på fest, känner mig alltid lite underlägsen hennes vackra och stiliga kompisar så... Får således ha en kjol som det är stretch i, den skall egentligen sitta nedanför knäna men nu sitter den ovanför eftersom jag får dra upp den över magen... Sedan har jag en kinesiskinspirerad top som är svart och kopparfärgad, men jag tyckte att det såg ut som om jag hade valkar på ryggen... Ska se om jag kan hitta någon ny BH imorgon också, fick ju presentkort på Change av systrarna i julklapp, så kanske man kan känna sig lite extra fin om man är extra fin inunder?

Usch, vill inte må så här, man ska ju njuta av graviditeten och trivas, inte gå runt och känna sig som en flodhäst när inte ens halva tiden har gått...

Kommentarer
Postat av: Nettanplettan

Tyvärr är det nog att så att de flesta känner sig som en flodhäst under första delen av graviditeten innan man fått en riktig synlig bebismage - då kan man njuta och släppa ut den! :-D

2006-01-04 @ 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback