Ingen täppt näsa mer...

...men däremot ont i halsen, faktiskt mycket jobbigare tycker jag...

Så trött fast jag sov som en stock inatt, funderar på vad man ska hitta på idag, vill in till Lund och kolla efter BH på Change och så vill jag handla och så vill jag...

En massa saker helt enkelt...

Vart ganska så ledsen igår när min mamma sa till mig: "men att du har så stor mage nu är kanske inte så konstigt, Jessica var ju antagligen inte lika kraftig som du när hon blev gravid"... Hon har aldrig ens nämnt det innan utan sagt saker som "du är fin som du är" men så säger hon så när jag är som mest känslig. Vart jätteledsen och gick på defensiven direkt "det är faktiskt inte så lätt och jag gick ner 8 kg innan jag blev gravid". Hon om någon borde veta hur det är att kämpa med vikten, det är nästan lika svårt för mig att gå ner som för henne att gå upp i vikt...

Nä, nu får jag rycka upp mig ur detta sinnestillestånd om jag ska kunna författa en text till tvillingsysterns 30årsfest...

*kramar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback