Snö, vår, vinter, regn?

Blir så trött på att vädergudarna inte kan bestämma sig, verkade ju som om våren var på väg och så vaknar man till värsta snöovädret...

Om 19 minuter ska jag gå hem, ska bli skönt att komma hem lite tidigare trots att jag har massvis att göra när jag är hemma, fixa med maten, städa och bära ner saker i förrådet...

Den preliminära planeringen för april till juni pratade vi om på teammötet idag, i dagsläget är det inte aktuellt med förlängning av mitt uppdrag, hoppas dock på att det ändras eftersom jag gärna spenderar mina sista dagar innan semester och mammaledighet på ett längre uppdrag och slipper hatta från ställe till ställe när man är höggravid...

Trevlig helg på er folket!

*kramar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback