Luleå

Var en mycket trevlig stad, saknade dock restauranger att välja mellan menmen...

Så farligt kallt var det inte, som mest minus 5 igår innan jag åkte hemåt... Köpte en mascara (Lancôme) till mig och en after shave till älsklingen, annars vart det inte så mycket shopping. Tänkte ta mig ut nu i veckan och titta på lite bebiskläder dock :)

Norrlänningar är trevliga och går bra ihop med oss skåningar, kände att jag bara efter ett par timmar tog efter dialekten (som f ö är härlig) och mös riktigt, saknade dock min sötnos men det är ju bara bra att sakna varandra!

Pyret har också trivts men jag tror att pyret gillar att vara hemma hos pappa igen, vart ett himla hallabaloo i magen när Björn pratade med pyret för första gången på några dagar, sött :)

Är lite småorolig för hur det ska gå med allt, dvs kommer jag att få något uppdrag efter att detta är slut eller kommer jag att gå hemma?? Vill ju gärna veta och vill inte bli uppsagd precis innan man skaffar barn...

Lokalerna i Luleå är f ö mycket fräscha och snygga, ännu snyggare och fräschare kommer det nog att bli när allt är klart, en mycket bra kaffemaskin hade de också och ett fint kök...

Jaja, får utveckla vidare en annan dag, vill göra något annat än att sitta framför datorn!

*kram på er*

Kommentarer
Postat av: Zazza

Ah, där ser man. Ja, varje dag lär man sig något nytt. :)

Postat av: Jeanette

DU..... inte dags att ändra ledartexten här, 29-årig tjej? ;-)

2006-02-28 @ 22:58:49
URL: http://nettanplettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback