Flyga själv...

Har jag aldrig gjort förut, har aldrig befunnit mig så pass långt hemifrån alldeles själv heller men det är nyttigt, då hinner jag och sötnosen sakna varandra :)

Dessutom är jag ju inte riktigt ensam, pyret är ju med!

Väntar på mail från bruschetta, hoppas att det blir bra att köra med catering från dem och hyra lokal...

SÅ trött idag, vill bara hem och fasar för att jag måste gå upp 04:20 imorgon bitti!

Dessutom står det nu 39:50 kr på mitt konto och jag kommer att behöva äta ute 2 gånger om dagen uppe i Luleå, pengar kommer först på fredag... Får väl låna lite av migsjälv eller nåt?

Kommentarer
Postat av: Sambon

Det kommer att gå bra ska du se. Du får ta med kameran upp dit också! Puss på dig.

Postat av: Sandra

Oj, va kul! Följer inte sambon med? ;( Jag trodde förresten att man inte fick flyga när man var gravid...men det kanske beror på när...? Det går säkert bra iaf. :) Ha det så kul!

2006-02-22 @ 13:25:02
URL: http://anywien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback