6-månaderskontroll

Vår tjej är nu 67.5 cm och väger 7780 g, hon ligger nästan mitt på alla "kurvor" och allt annat såg bra ut.

Annars har jag inte gjort något speciellt idag, jag har ingen lust när regnet bara öser ner och vinden viner, vill allra helst sitta inne under en filt och kolla film eller läsa bok. Jag kan inte fatta att det är mindre än 3 veckor kvar tills jul och mindre än 5 veckor kvar tills jag och syrran fyller år! I år fyllde vi ju 30, jag var gravid med en ganska stor mage och vi åt på restaurang, detta året fyller vi på en måndag så jag antar att det inte blir så speciellt, tror dessutom att min älskling börjar tidigt på morgonen så då blir det väl ingen frukost på sängen?

Vad jag längtar efter sol och värme nu och mer positiv energi, jag har så svårt att "ladda batterierna" på hösten/vintern, speciellt när det är grått, kall, blåsigt och regnigt, egentligen känner jag för att gå i ide.

Nu ska jag krypa upp i soffan och mysa lite, har lite egentid eftersom lilltjejen sover.

Kommentarer
Postat av: Tindraz

När kommer ni upp? Vi ska till Mariestad i helgen, men har ni lite tid över lördag fm, eller är det då ni åker upp? kram

2006-12-07 @ 11:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback