Utmanad av Maian!

Hade jag visst blivit, får ta och skriva lite då ;-)

Fyra arbeten jag haft i mitt liv

Grisskötare (på Ängavallens Hälsogris i Norra Håslöv. Vart biten av en sugga och inte alltför förtjust i grisar därefter)
Behandlingsassistent (på LVU-hem)
Black Jack Dealer (snacka om att man träffade olika slags människor då)
Ambulerande konsult (på Adecco)

Fyra filmer jag gärna ser om

Sagan om Ringen-trilogin (given klassiker, håller med dig Maian)
Never been kissed (älskar sådana här filmer och Drew!)
Still crazy (otroligt bra musik, min och Björns film)
Harry Potter filmerna (är tokig i både böcker och filmer)

Fyra städer jag bott i

Malmö
Skövde
Granada
Jag HAR bott på andra ställen men inga direkta städer, räknas det att jag som foster bodde i Köln i Tyskland (dåvarande Västtyskland) och att jag har bott några dagar hos min storasyster i Lund?

Fyra tv-serier jag tittar på

Gilmore Girls
CSI
Desperate Housewives
Joey

Fyra platser jag vill resa till

Barcelona
Azorerna
Caribien
Thailand

Fyra webbsidor jag besöker dagligen

hartzen.se
lunarstorm
Familjeliv
tv.nu

Fyra maträtter

Grillat med hurpajurp
huvudrätten på vår bröllops/dopfest (kalvfilé tournedeux, chèvredoftande potatischeeskake, varm bön- och spenatsallad samt hummerhollandaise)
kyckling på olika sätt, vad sägs om baconlindad ungsgrillad sådan med färskpotatis?
efterrätter av alla de slag, MUMS!

Fyra platser där jag trivs

Med min lilla familj var som helst
I köket, jag älskar verkligen att laga mat och baka och sådant...
På västkusten (Kungshamn)
På sydkusten (uppväxtestället Höllviken samt Kämpinge, Skanör och Falsterbo)

Vem ska jag då utmana?

Jo: Taxidrulle (here you go darling!), bunnyjo (dags att uppdatera din blogg tjejen!), Nettanplettan och intoxia.

Hoppas att någon skriver ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe jaha jag har blivit utmanad får jag väl se till att anta den då :-) Har inte haft tid o ork att uppdat. innan. Jag jobbar heltid o tycker att tiden springer iväg när man har ett barn hur ska det gå med 3 barn då hihi . hur e det mer er då?? har lilltjejen växt nått då?

2006-08-23 @ 20:03:27
Postat av: Johanna

kikade lite längre ner i bloggen o såg de fina korten på er!! WOW!! säger jag bara och Stort GRATTIS!!!

Postat av: Johanna

WOW tittade just lite längre ner i bloggen och såg korten på bröloppet/dopet!! Grattis! Va fina ni är!

2006-08-23 @ 20:09:09
URL: http://bunnyjo.blogg.se
Postat av: Linda

Hej! Ska hälsa och gratta så gott till både Clara och bröllop från Sara Björck. Har visat lite kort och vi satt och åhhh-ade och aaah-ade.. Hoppas allt är bra med er. Kram!

2006-08-28 @ 09:31:17
Postat av: Tindraz

Tack! Tänker minsan behålla dig med! Kram

2006-08-30 @ 03:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback