Skönt!

Nu är inbjudningarna till bröllopet/dopet skrivna och skickade, hoppas att de som inte blir bjudna inte blir arga, vi försöker ju hålla det så litet som möjligt då vi har en liten bebis på knappt 2 månader och inte lär orka med alltför mycket stohej...

Lär dessutom bli en intressant möhippa, jag lär ju inte kunna lämna ifrån mig liten särskilt länge, eller inte alls så då får Pyret följa med mamma på galej ;)

Är måndagstrött som 17 men det ordnar sig väl...

På lördag ska vi till IKEA och inhandla alla saker som fattas (dvs skötbord, lakan till spjälsängen (sådant med resor runt om som vi ska använda som madrass-skydd, sparkskydd till spjälsängen, etc) ska bli så kul!! Sedan måste vi beställa ett babyskydd också, så att det finns i den färg vi vill ha (vilken då undrar jag egentligen, vi har ju inte ens bestämt oss)...

Vårkram!

Kommentarer
Postat av: Zazza

Det är ju svårt det där med att bjuda folk. Man kan ju lixom inte bjuda alla. Jag lovar iaf att inte bli sur. ;)

Ska också försöka komma iväg till Ikea någon dag, typ nästa helg eller så. Det är en hel del saker jag skulle vilja köpa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback