Sangenic och nappar...

Vi köpte en Sangenichink igår, den var nedsatt med 200 kr ;) Så nu kommer inte blöjorna att lukta!

Vi köpte även tvättlappar i frotté och vanliga samt 2 söta nappar. Vi får se när och om vi börjar med napp men vi är i alla fall båda överens om att napp är bättre än tummen. Hoppas bara att Pyret själv väljer att sluta med napp när det är dags så att Napptjuven slipper komma att ta dem, kommer själv ihåg hur hemskt jag tyckte att det var att napptjuven tog mina nappar...

Annars är allt bra, hittat en butik som jag bara måste åka till
http://www.ateljemb.se/ (länken verkar ligga nere för tillfället), får bli när Maria är här kanske?

Trött men känner mig ändå utvilad, ska lägga mig i sängen och läsa lite! 

Kommentarer
Postat av: digix

Vad 17 är en Sangenichink?? *aldrig hört talas om*

2006-05-02 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback