Listan.

Så här ser den ut hitills, kommentarer mottages gärna :)

  • Hur många människor kan man sitta?
 

  • Sammanlagd kostnad per kuvert (mat, dryck, porslin, glas)
 

  • Hur länge kan festen pågå?
 

  • Rabatterat pris i baren?
 

  • Drinkkuponger?
 

  • Hur många servitriser/servitörer behövs, kostnad?
 

  • 2 eller 3 rätters?
 

  • Bröllopstårta och spettkaka?
 

  • Alternativa rätter för vegetarianer/allergiker?
 

  • Avskildhet för Pyret
 

  • Tillgång till både restaurang och uteplats
 

  • Utsmyckning
 

  • Musik?
 

  • Plats att dansa?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det är mycket att tänka på minsann. Jag har inte planerat så många bröllop i mitt liv så jag vet verkligen inte men mitt spontana intryck är väl att du verkar fått med det mesta. :)

Postat av: Sandra

Just det, jag kom på en sak, fast det har du säkert redan tänkt på. Men när ni frågar om alternativa rätter för algeriker och vegetarianer så fråga efter hur tidigt dom måste veta hur många alternativa rätter som ska göras. Man kanske måste vara ute i god tid med sådant.

2006-04-05 @ 12:11:43
URL: http://anywien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback