Knäpp?

Är jag knäpp som redan funderar på hur man ser ut efter att man har fött, hur fort det kommer att gå att gå ner, kommer jag att se fin ut på bröllopet... Vill verkligen vara vacker och framför allt KÄNNA mig vacker, det kvittar ju hur många som säger att jag är vacker om jag inte tror på det själv.

Är så otroligt trött på mina finnar, hade knappt så mycket finnar ens när man var tonåring, känner mig som en påskkärring utan smink :(

Är också trött på kommentaren "är det 2 månader kvar, du är ju så STOR". Förstår inte folk att man som gravid är EXTRA känslig för sådana kommentarer, alla magar ser väl för 17 olika ut?? Mitt st-mått (som man mäter på magen) är normalt och min viktökning är normal, dessutom har ju allt satt sig på byst och mage så det är inte så att jag har samlat på mig en massa vatten och har svällt.

Äsch, får försöka fokusera på att våren är här och att det blir promenad när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har inte sett dig eller din mage men ja tror du e jättefin och kommer känna dig fin tills bröllopet.. kram

2006-04-20 @ 19:32:37
Postat av: Fantasy78

Du ser inte alls särskilt stor ut på korten på FL!!! De som säger såna saker e knäppa!!!
& du, jag förstår dej, finnar e inte kul att ha... :-S Men de försvinenr nog när Pyret e ute, tror du inte?! Det fixar sej ska du se!!!

2006-04-20 @ 19:44:12
Postat av: Zazza

Oj, massor att göra med andra ord. Men det låter ju väldigt roligt också. Iaf det där med föräldrautbildningen. ;) Finnar ja, usch. Själv har jag också mycket finnar, betydligt fler än vad jag nånsin hade som tonåring. Underligt det där. Det ploppar också upp nya när jag äter choklad. :/

Postat av: Tindraz

Tack! Vi hälsar tillbaka till dig och magen!

2006-04-21 @ 12:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback