Fiiina bebiskläder :)

Vi tvättade igår och passade på att tvätta alla bebiskläder som vi har fått och som jag har köpt. Mycket kläder är det kom vi på, behövs dock några fler byxor och någon tjock tröja samt lite strumpor och sådant...

Så småååå kläderna är, man blir ju helt till sig :)

Björns mormor har köpt en hel del, bl a en body där det står "It's a girl", tilläggas bör att hon inte kan engelska :). Vi får väl sätta på en tejpbit eller något över om Pyret visar sig vara en påg.

Både jag och Björn drömde konstiga drömmar om bebis inatt, han att jag adopterade bort vår dotter och bytte ut henne mot en annan och jag att han hade sex med någon annan och gav bort vår dotter till en konstig sekt som utförde knasiga ritualer på henne... Snacka om att vakna med andan i halsen och få ligga och säga till sigsjälv "Han skulle aldrig göra så" för att kunna somna igen ;)

Har nu börjat vara uppe flera gånger per natt, att kroppen kan producera så mycket urin??

Dagen D närmar sig med stormsteg, idag har jag gått 202 av 280 dagar.

Kommentarer
Postat av: johanna

Visst e de söta de där bebiskläderna, själv satt jag och sorterad bort för små kläder till Tova i helgen och tittade på de där första plaggen såååå små och söta. Ett tips är att köp inte för mkt i de allra minsta strl. Man får ofta rätt många sånna och de hinner växa ur de snabbt. strl 62 tyckte jag va bra att köpa själv för det märkte jag att när den där första tiden var över och hon blev större så hade man plötsligt inte så mkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback