WALLMANS!!

En sak är säker, att jag är toktrött idag är verkligen värt det... Länge sedan jag skrattade och njöt så mycket som jag gjorde igår (spexade till det en del också, skönt att känna att man inte behöver sprit för att kunna "släppa loss"), showen var verkligen underbart bra!! Vilka duktiga tjejer och killar, så grymt imponerad (och avundsjuk, man skulle ju själv vilja våga stå på scen och dansa) över deras röster, dans, teater och humor!

Maten var ingen höjdare men som sagt, showen var underbar!

Ikväll är jag sugen på klyftpotatis, någon god köttbit (välstekt såklart, föredrar ju egentligen medium rare men det får man stå över när man är gravid, så glad för att jag har ett litet "riskorn" som simmar runt i magen!! Ler så fort jag tänker på det!!), sallad och smal bernaisesås... Vi måste dessutom åka till Maxi och handla godis, det är visst Halloween denna helgen och då vill man ju ha godis att bjuda barnen på som kommer och ringer på, var så pinsamt förra året när vi inte hade något godis alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback