Oro??

Bär visst på en omedveten oro i kroppen, sover dåligt och hostar och drömmer mardrömmar... Nattens mardröm var nog värst, det var ingen bebis i min mage utan en fryst, ihopvikt lövbiff, jättekonstigt och äckligt... Dessutom skulle jag visst föda, Björn kunde inte komma ifrån jobb utan det var några andra som kom och hämtade mig i ambulans, parkerade på helt fel ställe på sjukhusområdet och så skulle jag gå till KK istället, hittade såklart inte dit, råkade ut för människor som blåste rök rakt i ansiktet på mig, vart slagen och grät hela tiden... Det hände inget så istället åkte jag på fest, drack öl (varför??) och sjöng duett (sjöng andrastämman) med Lena Ph ackompanjerade av Extreme, hon hade skrivit en ny text till "More than words" som var riktigt bra... Mitt uppe i allt detta så gick vattnet, jag skulle återigen in på sjukhuset, vägarna fungerade inte och allt kändes hopplöst... Så trött på alla mardrömmar och inneboende oron, varför kan jag inte bara slappna av och njuta av att jag är gravid, har blivit av med illamåendet och inte är lika trött längre??

Kan f ö rekommendera "I hennes skor" med Cameron Diaz och Toni Collette, jättebra film!

*kramar*

Kommentarer
Postat av: Nettanplettan

Drömmarna beror alldeles säkert på graviditeten, drömde massor av såna knäppa otäcka drömmar! Tror det är jättevanligt, det ät ju en stor grej som händer i kroppen!!

2005-11-29 @ 10:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback