OBH Nordica

Ni som även läser min fästmans (taxidrulle.blogg.se) blogg vet vad som hände i lördags när vi skulle använda min fina oljesprayflaska från OBH Nordica, dvs den exploderade. Hörde av Björns storebrors fästmö att Plus skulle ha något angående detta i tisdags, hann dock inte hem tills dess, ska se reprisen idag kl 17 istället. Enligt storasystern så hade OBH Nordica i alla fall medgett att det var ett fabrikationsfel samt att instruktionshäftet var bristfälligt. Skrev därför ett mail till dem och förklarade vad som hade hänt samt att vi kommer att bli skyldiga att stå för omtapetsering av större delen av köket. Fick till svar att de skulle skicka en retursedel till mig så att jag kostnadsfritt kunde skicka tillbaka den söndriga sprayflaskan, jag skulle få en ny gratis samt att de ville att vi skulle inkomma med ett kostnadsförslag på omtapetseringen så skulle de stå för den. Väldigt trevligt författat mail dessutom, så glad man blev!

Idag ska jag bara jobba till 12, sedan är det lunch med Jeanette som gäller, känns som en perfekt dag att jobba lite mindre, är ju så trött!

*kram*

Kommentarer
Postat av: Zazza

Ja, oj, jag läste om det där i Björns blogg. Läskigt värre. Men om ni nu får en ny sprayflaska från OBH så se till att använda den innan ni omtapetserar för vem vet, den nya flaskan kanske oxå exploderar? ;) Men då får väl OBH stå för en omtapetsering till, för de verkar dom ju gilla. ;) Men det var ju hyggligt av dom iofs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback