Läääänge sedan...

Så länge sedan jag skrev här...

Sitter nu på mitt nya jobb (sedan 2 veckor) och trivs förträffligt, det finns inget annat att göra än arkivering så då passar jag på att sitta här en stund.

Livet går framåt, jag har precis varit magsjuk och mår nu bra igen, C trivs på dagis och B trivs på sitt nya jobb, jag tjänar för en gångs skull den lön jag vill ha och kommer dessutom få 1500 kr till i månaden när jag blir fastanställd i januari, min förhandlingsförmåga är ganska så utvecklad faktiskt ;-)

Till helgen blir det lite grillning, 3årskalas för J och J's lille N, koncert med Lasse W och sedan mys med familjen på söndag, sedan blir det till att arbeta 2 veckor till och så ska vi sedan ha 2 veckors väförtjänt semester, ska upp till Gävle och snusa bebis, storasystern och henns sambo väntar smått den 1/8.

Ville bara ge ifrån mig ett litet livstecken och betona att jag inte har glömt er alla vännerna, hela familjen ABC kommer f ö att vara i Götet 14-17 augusti, hör av er ni som är där då!

*kramar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback