Utmanad av Josefinfin

Fick för flera dagar sen en utmaning av Josefinfin

Regler:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "utmanade" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa en egen blogg för mer information.

Då kör vi:

1. Jag är otroligt duktig på att kunna vad låtar heter, samt vilken artist som sjunger. I alla fall när det gäller låtar från 1980- och 90-tal.

2. Jag lär mig låtar utantill väldigt lätt.

3. Jag har renlighetsmani (även om det inte syns på vår lägenhet)

4. Jag är duktig på huvudräkning.

5. När jag inte kommer ihåg ord på svenska har jag lätt för att komma på dem på engelska eller spanska.

6. Jag  älskar att organisera saker i bokstavsordning.

Utmanas görs:
Nettis
(alla andra vars blogg jag läser har redan blivit utmanade av någon annan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback