Open office

Plockade jag ner igår så nästa vecka ska jag ta tag i migsjälv och börja söka lite andra jobb, känns läskigt men samtidigt måste jag ju försöka eller hur?

Clara har varit lite lugnare inatt så vi har fått sova lite mer, skönt eftersom älsklingen skulle upp tidigt och köra upp för buss. Nu har således min make ett körkort där det står B, C och D på, vore kul om han hade haft A också, då hade man ju kunnat sjunga den gamla visan "A, B, C, D, 1, 2, 3 alla barn i början..:" för honom.

Claraliten somnade i min famn för en 15 minuter sedan så då trodde vi att vi kunde lägga henne men icke sa nicke, 5 minuter senare stod hon upp och skrattade i spjälsängen ;-)

På fredag ska vi f ö vara lite barnlediga, äta falafel och gå på bio, kul att italienmoster med sambo vill passa henne!

image15

Clara gungar i vårsolen 2007-03-27

Kommentarer
Postat av: italienmoster

och kul ska det bli att passa lilla Clara-Bella! kankse en varning är på sin plats dock då morbror S har lovat att lära henne alla bus han kan komma på (på så vis tror han att det är större chans att hon vill komma tillbaka till oss) så hon kanske kommer hem till er igen som en riktig Emil i Lönneberga ;-)

2007-03-29 @ 09:24:03
Postat av: Susanne

Ja, så söt man kan vara... Clara alltså...

2007-03-29 @ 09:38:12
Postat av: Sandra

Jättefina bilder! :) Roligt att ni ska vara barnlediga...eller hur man nu ska säga. ;) Passa på att njut av varandra och prata mycket. :)

Postat av: Linda

Hej vännen! Vilka underbara bilder på lilltjejen. Ser ut att vara ett riktigt charmtroll :-)
Hoppas du känner dig lite bättre nu. Förstår precis hur läskigt det känns att söka andra jobb, jag har själv fått börja eftersom jag inte får veta om jag får fortsätta till hösten. Mina tanter tycker att jag ska ha is i magen och vänta men det tänker jag inte ha, jag vill ta det säkra före det osäkra. Älskar min nuvarande arbetsplats men min rektor har sirap i rumpan så det händer inte mycket.
I dag har vi bokat en resa till Japan!! Måste dock ändra lite på den i morgon insåg jag nu när bekräftelsen kom. Jag heter Mr. Linda och mannen heter Ms. Peter. Förstår inte hur Vings säljare lyckats få det så tokigt. Bäst att det stämmer så att vi inte blir stående i passkontrollen och inte får komma mer vårt flyg.
Ha det så gott och ge lilla en kram från mig!
Kramar Linda

2007-03-29 @ 22:29:16
Postat av: Frida

Jag säger det varje gång ni lägger upp foton!

MEN VA SÖT HON ÄR!!!!

Stora kramar rill den söta mamman med!!

2007-04-01 @ 09:45:40
URL: http://josefinsflygmaskin.blogspot.com
Postat av: Maian

Jag håller med Frida, vilken himla söt unge ni har.=)

Massa kramar, hälsa mannen också!

2007-04-01 @ 20:05:13
URL: http://maian.blogg.se
Postat av: Tindraz

Gud vilken goding! Saknar er!
Kram

2007-04-01 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback