Sommaren är här!

Klockan är 05:12, himlen är molnfri, fåglarna sjunger och temperaturen är 14 grader, kan det vara bättre?
Jag har endast fått 5 timmars sömn inatt men jag kände att jag verkligen hade så mycket överskottsenergi i kroppen att jag fick sätta mig och blogga lite först (har även bloggat på
www.hartzen.se för dem som är intresserade), jag ska tömma ur min mobil på lite bilder samt installera vår skrivare. Det behövs även dammsugas, tvättas, klippas gräs och slängas återvinning men jag tänkte att jag väntar med det till senare idag, inte så kul att väcka grannarna innan 06 genom att slänga gamla barnmatsburkar i återvinningen ;-) eller bröla igång med dammsugaren... Jag tänkte eventuellt åka ner till mor och far för att låna deras uppfart och inviga vår högtryckstvätt, bilen är så skitig och dessutom har jag lovat (för över 1 månad sedan) att dammsuga min mammas bil då vi fick låna den under flyttningen, det känns som om det är dags för det nu! Jag och Clara kanske t o m kan få lite middag där hemma om vi är snälla hehe!

Ikväll sent kommer vår älskade man och pappa hem, ska bli så underbart att få hem honom efter 9 dagars bortanvaro. Jag har ju varit lite avundsjuk på honom eftersom han har fått se både Andorra och Barcelona samt ligga på stranden i Costa Brava och få betalt för det, men samtidigt har jag ju fått njuta av att vara ensam med vår lilla tjej (som när hon var sjuk var en riktig liten mammagris, men vad gosigt det är när hon myser in sig mot ens axel!) och hinna med att sakna min älskade make riktigt ordentligt. Vi får hoppas att han får vara ledig till helgen som kommer, för då vill vi till stranden igen!

Skrivarinstallation påbörjas, uppdatering av resultatet kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Patrik (toga)

Hejsan Amie!
Kul att du tittar förbi hos mig lite då och då. Är inte den flitigaste skribenten på jorden, men ibland kommer det något fram som är värt att skriva om. Och som du redan vet så gick teorin bra. 63 av 65 rätt om man får skryta lite. Ha en underbar dag! *kram*

2007-06-13 @ 11:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback