Trött!

Men kunde inte sova längre än till 07, trots att jag vaknade när maken skulle gå upp vid 05. Sovit konstigt, drömt att jag läste en svenskakurs och att killen från "Världens modernaste land" var min lärare och han var riktigt läbbig i brist på annat ord.

Igår vart jag ganska så ledsen, jag hittade äntligen haklappen som jag lade i Claras väska inför julfirandet, den var nytvättad och fortfarande lite blöt så jag hade lagt den i en plastpåse och glömt att ta upp den. Såklart hade den möglat och det går inte bort, så det blir nog bara till att slänga den söta, rosa, muminhaklappen som hon har fått från mormor. Jag känner verkligen att jag har klantat till det, dessutom blir jag arg för att jag blir så ledsen för en sådan sak...

På måndag blir jag ett år äldre, till helgen blir det lite mys med mormor, morfar, mostrarna och en av morbröderna samt eventuellt ett biobesök på söndag.

Kommentarer
Postat av: Din make

Grattis på födelsedagen Amie
//Björn & Clara

Postat av: Johanna

Grattis! Hoppas din dag blir bra!!

2007-01-08 @ 15:04:47
URL: http://bunnyjo.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis tjejen..

2007-01-08 @ 17:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback