Flytt på G!

Som de som läser vår familjeblogg redan vet (blogg.hartzen.se) så har vi fått erbjudande om en lägenhet på området som vi har stått i kö på i över 3 år. Lägenheten är en fyra på två plan, gavellägenhet i en radhuslänga så det blir både liten täppa på framsidan och en relativt stor trädgård på baksidan. Ikväll gick vi dit för att titta, det verkar som om vi kommer att kunna trivas tror jag :-)

Clara får ett eget rum, vi kan vara ute och mysa i solen på ett helt annat sätt än nu, vi får bara en granne att tampas med, idel fördelar som jag kan se det. Skillnaden på månadskostnaden blir runt 700 kronor (dvs det blir 700 kronor mer i fasta kostnader vid flytt) men då får vi ju se på vad vi får för pengarna, tänk att vår lilltös kan få ett eget rum och ett klart bättre område att växa upp i!

Nu är jag trött och maken ska upp och jobba imorgon så vi får krypa till kojs, jag och Clara ska ta tåget in till Lund för att träffa gävlemoster som är på besök (så nu finns det en italienmoster och en gävlemoster, de lurar oss att flytta ner till Skåne men sedan flyttar de minsann härifrån illa kvickt *skämtar obsobsobs*), det blir väl lite fika och så ska jag shoppa, har ju 900 kr på H&M (får jag betalt för reklam nu?? *hoppas*) att spendera och de får inte spenderas på barnavdelningen ;-)

Kommentarer
Postat av: italienmoster

håller med om att det inte är snällt av oss, men jag kommer ju i alla fall tillbaka till Skåne så småning om ;-)

tydligen ska det finnas nåt smidigt sätt att få betalt när man länkar till vissa företag. ska finnas nåt som heter tradedoubler eller nåt liknande och om företaget i fråga finns med där ska man kunna lägga in en länk till företaget men via tradedoubler och när bloggläsarna klickar på länken får man betalt. fråga mig inte hur jag vet detta eller hur det funkar rent praktiskt, men förmodligen krävs det många läsare och klickningar för att det ska bli några pengar av det...

2007-01-30 @ 09:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback