Snart mars...

Idag var jag och Clara inne i Malmö och träffade min tvillingsyster, fikade och shoppade lite (strumpor), vi stötte på en gammal kollega, kul att få visa upp lillan för tjejen som var den första som kom på att jag var gravid. I början av graviditeten tålde jag inte vitlök eller vitlöksodören som strömmade från personer som hade ätit nämnda lök och då denna tjej märkte att jag vart grön i ansiktet av att stå och hjälpa henne när hon stank av denna lök så sa hon "Oj då, du är väl inte gravid?". Till saken kan nämnas att tjejen i fråga själv har 3 barn så det var kanske inte så konstigt att just hon var den som lade märke till min grosess.

Nu får jag ta och sluta skriva som om jag är en litterär person, det är jag ju minst av allt.

Vill dock passa på att gratta min kompis F som har köpt en ny bil, vad kul att du har lyckats så bra med både körkort, bil och vikt på så kort tid, jag är så stolt över dig! *kramis*

Till alla andra: Jag må vara här sällan men jag tänker på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Oooh!! tack gummsan!
Har gjort en liten lista på orter som blir lättare att besöka nu när bilen finnes på den står SJÄLVKLART Kävlinge på plats. Måste ju komma å se på lilla Clara igen. :)
Kram

2007-02-28 @ 12:19:04
Postat av: italienmoster

det var verkligen kul att få lite tid tillsammans på stan och fika! lilla Clara-Bella är ju dessutom en pärla att ha med sig, alltid lika glad och härlig! jag är glad att jag prioriterade bort jobb några timmar! hoppas vi kan ses lite fler gånger nästa gång jag kommer till svea även om jag då verkligen kommer att vara TVUNGEN att jobba en hel del. fast helger får man ju vara ledig på ;-)

kramar till hela familjen

2007-03-02 @ 21:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback