Härligt väder!

Solen skiner och livet leker... Ja, lite i alla fall :-)

Jag mår mycket bättre, orkar mer, är oerhört glad och lycklig över att jag har världens goaste dotter, jag ser fram emot flytten (om 2 veckor bor vi i radhus!!) och sommaren trots jobbångest.

Jag har kommit igång med jobbsökandet (jag har dock varit dålig på att ringa utan mest skickat in ansökningar) och på måndag ska jag ta ytterligare krafttag gällande jobb, bl a ringa min bemanningsansvarig!

Nu ska vi packa och rensa ur i förrådet, ha en underbar helg vännerna (och ni andra som läser såklart!).

Nedan finns en bild på Clara iklädd kjol för första gången, sötnosen!

image16

Kommentarer
Postat av: Sofia

jättesöt i kjol. ser att det går framåt med packningen. :) Kram sofia

Postat av: Susanne

Hej hopp i packningen.... Ja, det går framåt, men fy vad det är tråkigt att leva ibland kartonger....

2007-04-17 @ 12:59:16
Postat av: Anonym

sicken sötnos ni har! Ja här går det oxå fort. Vi har inte börjat packa än, men vi ska ;-) iofs flyttar vi ju inte förens 1 juni men tiden går snabbt!! Kul med radhus ju! älskar vårt radhus men tyvärr ligger det i fel stad, så nu blir det en 4:a i slottstaden ist. Va skönt att du mår bättre!! Kram på er!

2007-04-19 @ 17:03:21
Postat av: Johanna

glömde skriva vem jag va :-)

2007-04-19 @ 17:04:17
URL: http://bunnyjo.blogg.se
Postat av: Frida

Skönt att höra du mår lite bättre.
Blir ev en tur ner mot skåne nästa helg. Jag slår en pling om det blir så!!! Puss

2007-04-21 @ 15:39:23
URL: http://josefinsflygmaskin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback