Lördag, solen skiner.

Tråkigt att älsklingen ska jobba, han gick precis iväg och vi saknar honom redan. :-(

Vi pratade lite om att blogga innan och han sa att han inte hade lust att blogga mer eftersom han inte har fått någon kommentar sedan i maj/juni någon gång så då tycker han inte att det är kul. Jag kan iofs förstå honom för en tanke med att blogga är ju att folk ska läsa och bli glada/uppröras/tänka till/etc och därmed kommentera det som skrivits? Själv skriver jag om det som jag funderar på för tillfället och är väl inte direkt så benägen att starta långa debatter om djupa ämnen, speciellt inte nu under valtider.

Livet går sin gilla gång och Clara växer och mår bra, man märker att hon är mer social och vill vara med mer, speciellt när vi har folk hemma eller hälsar på hon någon. Mitt egna schema håller jag ganska öppet, känns som om dagarna försvinner ändå i ett konstant villervall av amning, blöjbyten, promenader, småplock hemma. Jag har fått ett otroligt godissug (särskilt efter choklad) som jag nu försöker stilla med skorpor och marmelad istället, kanske inte är nyttigare men det känns i alla fall nyttigare ;-) Jag har ju lyckats gå ner mina graviditetskilo samt 3,5 kg till så jag vill ju gå ner de återstående 8 kilona med...

Osammanhängande, filisoferande och/eller ointressant?


Kommentarer
Postat av: Maian

Hrm.... om maken vill ha kommentarer får han ju skriva nåt som man kan kommentera? Eller aif NÅT?=)

Postat av: Frida

jag har kommenterat hos honom =)

Sorry kände mig så dum som var tvungen å avsluta ditt samtal i lördags, men jag lovar å ringa upp dig snarast för ett längre samtal. Hade även tänkt föreslå ett besök till Göteborg nån helg när Björn jobbar, ifall du tröttnar på å va ensam hemma. Fast resa kanske inte är på tal än? Fundera på det iaf. Kram!

2006-09-11 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback