Mjölkfabrik!

Känner mig lite duktig idag, fick ett samtal från Neonatal. De har nu pastöriserat all mjölk (15,2 l) som jag har donerat vilket gör att jag inom några dagar får in 1520 kr på mitt konto. Det ska väl räcka till en ok bänkdiskmaskin?? Kanske kan få lite pengar över och köpa migsjälv något fint?

Läste också om de små på neonatal, tänk att de idag kan rädda bebisar som är födda i vecka 23, så småååå varelser de är. Känns skönt att jag har kunnat göra en insats även om man dels får låna en bröstpump gratis och dels får 100 per liter som man donerar. Clara har verkligen fått a-klassad mjölk ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

WOW!! 15 liter inte illa. VA duktig du e. Det klart har man så! JAg ahde svårt att pumpa ut så tyvärr kunde inte jag, annars hade jag nog oxå gjort så. Kul att nån liten bebbe får i sig bröstmjölk och alla nyttigheter den har tack vare dig!! Allt bra med er annars??

Postat av: Johanna

WOW!! 15 liter inte illa. VA duktig du e. Det klart har man så! JAg ahde svårt att pumpa ut så tyvärr kunde inte jag, annars hade jag nog oxå gjort så. Kul att nån liten bebbe får i sig bröstmjölk och alla nyttigheter den har tack vare dig!! Allt bra med er annars??

2006-10-19 @ 21:21:44
URL: http://bunnyjo.blogg.se
Postat av: Johanna

WOW!! 15 liter inte illa. VA duktig du e. Det klart har man så! JAg ahde svårt att pumpa ut så tyvärr kunde inte jag, annars hade jag nog oxå gjort så. Kul att nån liten bebbe får i sig bröstmjölk och alla nyttigheter den har tack vare dig!! Allt bra med er annars??

2006-10-19 @ 21:21:53
URL: http://bunnyjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback