Lördag och Lund

Nu var det ett tag sedan jag skrev här, har inte hänt så jättemycket med mig förutom att jag har slagit mig på näsan och har så ont att det smärtar när jag pratar.

Clara har fått smaka både smörgåsrån, potatispuré på bröstmjölk och äpplemos, smörgåsrån är hitills favorit. Vi får se vad hon tycker om palsternacka, det är ju lite sötare än potatis ;-)

Livet går sin gilla gång, känner mig dock lite isolerad vilket jag får skylla på migsjälv, jag har inte direkt sökt folks sällskap på sista tiden, snarare tvärt om...

Det lackar mot jul och jag börjar fundera på julklappar, tänk vad många vi måste handla till! Vår kassa är ganska så skral, det känns att vi har 4000 kr mindre varje månad, men det ordnar sig, vi lever ändå gott och är inte fattiga som vissa av misstag har kallat oss för :-)

Kommentarer
Postat av: italiensystern

visst börjar det närma sig jul och garanterat skulle jag om mitt stipendium räckte kunna ta med mig en hel resväska med julklappar till underbara Clara. Men, men även om inte heller jag är direkt fattig så finnsd et ju begränsningar så fullt så många paket blir det nog inte... Ser fram emot att få ses nästa helg alleredan, Clara växer ju så mycket att jag knappt hinner med. Bilderna på henne i sin stol är supersöta!!!!

2006-11-18 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback