Testing

Testar att lägga upp ett nytt inlägg, för min blogg verkar ha ballat ur totalt!

Slutar jobba om 1 timme och 25 minuter, sedan är det heeeeeeeeeeeeeeelg, ska bli kul att träffa mamma och tvillingsystern efter jobb. Jag har pratat "allvar" med Pyret och bett Pyret att vara så snäll och buffa runt lite när vi träffar moster, eftersom hon fortfarande inte fått känna Pyret röra på sig. Pyret är dock lika busig som jag var som liten och luras ;)

Vilken kärlek det är man känner till en liten människa som inte finns i "riktiga" världen än!

Kommentarer
Postat av: Sambon

Du får säga till moster att hon har tålamod när hon ska känna att Pyret sparkar.

Det verkar som om bloggen rättade till sig när du la in ett nytt inlägg.

Känns fuskigt att du slutar och har helg när jag börjar jobba....

Postat av: Emma

Hört ryktas att du ska mot skövde till helgen, är detta sant? Ska till Skövde på fredagen till söndagen så om du är där så vill jag träffa dig om du har tid!! :) Jag vet inte om jag har rätt tfn till dig, men du kanske kan skicka mig ett mail eller ringa... annars kan jag iofs kolla med frida för hon lär ju ha allt jag behöver för att jaga dig ;) hehe

KRAM KRAM!

2006-05-23 @ 12:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback