Så tröööööööööööött

Fästmannen ringde igår och meddelade att han fick jobba över igen, han skulle åka till Danmark med lastbilen och hämta pallar med sten... Som tur är fick han vara ledig idag, det förtjänar han när han har jobbat dubbelt 2 dagar i rad...

Vaknade iaf mitt i natten (03:20) och var fortfarande ensam i sängen, vart orolig så jag ringde honom. Han var då i Sverige igen och skulle vara hemma inom en timme, skönt men jag var fortfarande orolig eftersom han skulle köra från Påarp och hem också. Hur jag än försökte så kunde jag inte somna om, Pyret kände av mammas oro och vände och vred på sig massvis. Klockan 04:20 kom fästmannen hem och jag försökte somna om, gick sådär, mycket pga att jag var stressad eftersom jag snart skulle upp (05:50) och dessutom hade svårt att hitta en ställning som var bekväm för både mig och Pyret...

Imorgon blir det ingen sovmorgon heller, då vi ska iväg redan 08:30 och får gå upp runt 07, visserligen får jag sova en timme till än imorse men man lär ju vara uppe längre ikväll än igår kväll...

Imorgon kommer M, bästisen som bor i Närke, ska bli så kul!!!!

Ha en härlig helg i det (förhoppningsvis) vackra vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback