Fredag igen :)

25 dagar kvar tills Pyret ska titta ut, känns lite småpirrigt att åka iväg över helgen om man säger så ;)

Björns mormor är för söt, hon har ringt 3 dagar i rad och sagt samma sak alla 3 gångerna (jag har svarat varje gång och vi har pratat (mest hon) i 2 minuter) "ni får la ta en bil eller buss från stationen när ni kommer" "vi ses snart då!" Tänk att hon fyller 83 i september, det är en aktningsvärd ålder om man säger så.

Annars går väl livet sin gilla gång, sitter på jobbet och fördriver lite tid. Vi har inte så mycket att göra trots att vi bara är 2 här idag men det är ju skönt att slippa stressa den sista tiden. Jag kan inte riktigt fatta att jag ska jobba i 3 dagar nästa vecka och sedan gå hemma i ett år, helt otroligt ju!

Känner så mycket att jag älskar min Björn och Pyret, tänk att man får vara såhär lycklig, ha ett fungerande (och bäst!) sexliv (fortfarande, sorry om jag berättar för mycket för känsliga läsare) och mår braaaaaaaaaaa!

Det enda molnet på min himmel är alla vänner som befinner sig långt bort men man kan ju hålla kontakten ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Zazza

25 dagar är ju ingenting. Iaf inte om man jämför med 9 månader. Förstår om du är nervös men det kommer att gå bra, det tror jag absolut.

Hoppas ni får det kul i Skövde och Falköping! Blir det något kåren förresten eller åker ni tillbaka på lördag? Jag funderar på att åka till Skövde och partajja lite på bartömningen nästa helg...om jag hittar någon som vill hysa in mig. :)

Postat av: Zazza

Hoppas ni får det trevligt. :)

Jag ska också gå hem snart. Dock inte förrän om en timme men iaf. Vi är bara tre pers på jobbet idag så det är ju ganska tomt och tyst.

2006-05-26 @ 13:33:20
URL: http://anywien.blogg.se
Postat av: johanna

JA det känns otroligt skönt att bara ha en kvar! Oh fint väder i skövde idag iaf. det e ju skönt!

2006-05-27 @ 10:51:58
URL: http://www.bunnyjo.blogg.se
Postat av: Maian

Förbaskat roligt att se dig igår. Och du var så vacker! Det bara lös om dig! Och vilka boobs! Goddammit woman! ;D

2006-05-28 @ 10:42:30
URL: http://maian.blogg.se
Postat av: Maian

...(säger Maia utan att vara bröstfixerad....!!!!)

Men stor är du inte, mer än där du _ska_ vara stor. =)

2006-05-28 @ 10:43:23
URL: http://maian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback