Bara hud ;-)

Har kommit på en sak, min lilla Clara har hjälpt mig att bli av med överflödigt fett på magen, det är faktiskt bara hud som ska dra ihop sig kvar där. Jag är vacker, kär, lycklig och ska gifta mig om mindre än 2 månader!!!

Idag har vi varit på socialkontoret och skrivit papper så nu är älsklingen också vårdnadshavare, så skönt. Det blir möte hos prästen kl 16 och innan dess ska vi till Neonatoal på USIL och hämta ut amningspump med tillbehör då jag har så mycket mat att jag tänkte sälja lite till de små prematurbarnen på neonatal. Ska bli skönt att slippa gå med så spända bröst hela tiden!

Älskar min familj och livet.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Där ser du, den elaka ungen hade fel! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback