Piano och en månad!

Nu har vi ett jättefint piano som står inne i vardagsrummet, det är från 50-talet, brunt och det står Steinway & Sons på det ;-) Elfenbens- och ebenholtztangenter har det och en mycket vacker klang, nu lär vi få höja hemförsäkringsbeloppet!

Annars flyter allt på och lilltjejen är en månad idag, så vi ska börja med AD-droppar. Dagarna springer iväg, idag har jag i alla fall hunnit umgås med en tjejkompis och hennes lille son (så söt han är, skrattar och myser massvis), vi har gått långpromenad och fikat hemma hos henne, mer sånt vill man ha! Imorgon ska jag och Clara till Helsingborg en sväng, träffa en tjejkompis från Skövde som har flyttat ner till Påarp :-)

Kommentarer
Postat av: Frida

Kram gumman! Ja jag vet, jag klarar det! Skönt att höra jag inte e ensam och nej du kör ju jättebra, skönt, jag som trodde jag va klassad som sämre förare nu.... ;) Näe men riktigt knäckt över misslyckandet är vad jag är, inte orolig över att jag inte kommer klara det.

2006-07-04 @ 22:58:37
Postat av: Zazza

Hehe, ja, helkväll kan man verkligen säga. Skoj var det. Hoppas lilltjejen mår bra. Torin och Anna fick tydligen ett litet pyre till häromdagen. :)

Postat av: Zazza

Visst kan det vara jobbigt med värmen men regn e ju inge kul heller. Iaf inte när man är ledig och vill kunna njuta av vädret och sommaren. :)
Tack för länken, ska gå in med detsamma och glutta ;)

2006-07-06 @ 11:03:57
URL: http://anywien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback